Sider

søndag den 1. januar 2012

Godt nytår

Så er 2012 skudt i gang.
Efter at have ryddet op efter nattens fest, fik jeg lige lavet en kaffe- og en tehætte = totalt overskud på en "dagen derpå dag".

I morgen skal jeg på udsalg i Stof og Stil, så håber jeg at de har mere af det ternede skråbånd. Der er nemlig stof nok tilbage til matchende dækkeservietter. Der mangler bare lidt bånd til kanter.



Jeg håber også de har noget forskelligt i lyseblåt. Jeg har fået en lille nevø i julen, og han skal have et uro i patchwork. Jeg har planer om at bruge mønsteret fra "Julefryd", men med børnemotiver i lyseblå i stedet for røde julemotiver. Men nu må vi se. Ind til videre er det kun planer.

Og planer for 2012 har jeg masser af :)
- det bliver spændende hvor mange af dem der bliver ført ud i livet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar