Sider

søndag den 26. februar 2012

Status

Vinterferien lakker mod enden, og det er tid til at gøre status.
Jeg havde ikke sat mig de store mål inden ferien startede, så jeg må sige at jeg har nået det jeg skulle :)

Jeg har fået skåret ud til 1. stjerne i Helene Juuls BOM

Jeg har også fået skåret ud til de sidste huse til Hannes BOM. Nu skal de bare pappes og syes sammen.
Min svigermor har fødselsdag den 9. marts, og hun har ønsket sig en kaffeserviet. Det får hun selvfølgelig med tilhørende kaffebrikker.
Jeg begyndte også på at hækle en kurv og en stak bomuldsrondeller (set hos tusindfryd). Det skulle have været en fødselsdagsgave til min søster, men jeg blev desværre ikke færdig .... så nu må hun få det senere i en anden anledning.
 Jeg fik sat en masse i gang, men fik ikke noget færdig - mit hobbyliv i en nøddeskal. Ideer er der nok af, men der er al for lidt tid til at få det færdigt. 

Og i morgen er det hverdag igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar