Sider

søndag den 15. april 2012

Min nye kærlighed

Jeg har kastet min kærlighed på ........... precuts :)

Netop hjemkommet fra kursus hos Helene Juul med ny viden, masser af inspiration, og en Jelly Roll.
På denne måde skal jeg ikke tænke over hvordan jeg finder en masse stoffer der passer sammen i farverne, jeg får det hele forærende. Og selv en sådan en rulle ikke synes af noget som helst, så er der virkelig meget stof i den.
 Og så havde manden min lige en plaid på lager, så jeg kunne få en design væg .... nu skal jeg bare lære at styre min symaskine, så jeg kan få noget fra hånden (jeg har tilmeldt mig et kursus hos Helene :))

2 kommentarer:

  1. Hej Lone
    hvor ser det godt ud ...
    super skønne farver...
    glæder mig til at følge med ...

    SvarSlet
  2. Det er en flot jelly rolles du har fået dig der.

    SvarSlet