Sider

søndag den 27. november 2011

Storm over Nordjylland


En dag som i dag, med storm over Nordjylland er der flere ting at glæde sig over trods alt.... det er søndag, så vi er ikke tvunget til at skulle ud i vejret .... jeg har mit strikketøj m.v. så jeg kommer ikke til at kede mig. Det er nu en meget hyggelig afslutning på en uges ferie :)

Tidligere på ugen, blev jeg færdig med min vest, den er strikket i ren Alpaca uld på pind 6,5 og 7

Af resterne har jeg hæklet et halstørklæde, som passer fint til min vinterjakke. Det er kantet med nogle gamle rester i en mørkere lilla. Så blev de rester også brugt :)


Og mens stormen raser videre uden for, så det lyder som om alle ruderne vil blæse ind hvert øjeblik, vil jeg fortætte med at strikke på min poncho.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar