Sider

onsdag den 23. november 2011

Ups ...... jeg gjorde det igen....

Jeg skulle bare lige have et sæt kagedåser i IKEA, og så kom jeg ud med en hel vognfuld af alt muligt andet end kagedåser.
Så kørte jeg en tur i Stof og Stil, fordi jeg bare lige skulle have ½ meter julestof til bagsiden af mine juleornamenter. Det blev til 4 x ½ meter blandede julestoffer, 1 meter æggeskals farvet lærred til at brodere på og 2 x ½ meter uglestof. Jeg ved ikke lige hvad det skal bruges til endnu, men det er godt at have.
Der ud over fandt jeg et mønster på en poncho strikket i ragsok garn. Så kan jeg få brugt nogle af de 20 nøgler ragsok garn jeg købte i Rema1000 for et par måneder siden.

Næste udfordring er nu, hvilken rækkefølge jeg skal gribe mine projekter an i:
- Happy Stitches patchwork tæppe (er i gang)
- Strikket vest (er i gang)
- Juleornamenter (det er jo snart jul)
- Strikket poncho (det er jo allerede vinter)
- Den 1. december starter Hannes patchwork DHD

Jeg mangler et par timer i døgnet - eller evnen til at styre mine indkøb :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar